RSS/Atom feed Twitter
Site is read-only, email is disabled

Sprache

This discussion is connected to the gimp-docs-list.gnome.org mailing list which is provided by the GIMP developers and not related to gimpusers.com.

This is a read-only list on gimpusers.com so this discussion thread is read-only, too.

2 of 2 messages available
Toggle history

Please log in to manage your subscriptions.

Sprache Wolfgang Heck 10 Jul 16:21
  Sprache scl 31 Jul 18:33
Wolfgang Heck
2014-07-10 16:21:33 UTC (almost 10 years ago)

Sprache

Ich habe GIMP in Italien geladen, lebe hier und spreche auch italienisch. Trotzdem wäre es in deutsch einfacher. Wie kann ich die Sprache ändern
Danke für eure Mühe

*Wolfgang Enzo Heck*
Allgemeinarzt / TCM
Via Montepietro 24
I-61038 Orciano di Pesaro (PU)
Mobil: (0039) 338-5339615
www:il-borghetto.jimdo.com
scl
2014-07-31 18:33:58 UTC (over 9 years ago)

Sprache

For non-German readers: Wolfgang likes to know how to set the

*** English ***

Hi Wolfgang,

In Windows and Linux: open the Menu 'Modifica', In OS X: open the menu 'GIMP',

then Preferenze, Interfaccia. In the right pane choose 'Tedesco' from the 'Lingua' list box. Confirm the dialog and restart GIMP.

If you're looking for the German help: open the help and from the language bar at the top choose 'Deutsch'.

Kind regards

Sven

*** Deutsch ***

Hallo Wolfgang,

unter Windows und Linux: gehe in's Men 'Modifica', unter OS X: ffne das Men 'GIMP',

dann gehe auf Preferenze, Interfaccia. Auf der rechten Seite whle 'Tedesco' aus der Klappliste 'Lingua'.

Schliee dann den Dialog und starte GIMP neu.

Falls Du nach der deutschen Hilfe suchst: rufe die Hilfe auf. Am oberen Seitenrand findest du eine Leiste mit verschiedenen Sprachen. Dort kannst Du auf 'Deutsch' klicken.

Bitte beachte noch, dass diese Mailingliste international ist und verwende deshalb beim nchsten Mal bitte Englisch.

Viele Gre

Sven

Ich habe GIMP in Italien geladen, lebe hier und spreche auch italienisch. Trotzdem wre es in deutsch einfacher. Wie kann ich die Sprache ndern
Danke fr eure Mhe

--
*Wolfgang Enzo Heck*